Przepraszamy za niedogodności
Wyszukaj ponownie to co szukasz
1. Każde zamówienie realizujemy niezwłocznie tj. bez zbędnej zwłoki. Staramy się jak najszybciej zrealizować każde zamówienie, w pierwszej kolejności wysyłamy zamówienia zawierające produkty, które znajdują się na stanie w naszym magazynie.
2. Jak zdecydowana większość sklepów internetowych nie posiadamy wszystkich produktów wystawionych w sklepie internetowych na stanie tj. w sklepie stacjonarnym lub magazynie. Oznacza to, że na niektóre produkty trzeba zaczekać. Jest to opisane każdorazowo przy produkcie:Jeśli chcesz się skonsultować, dowiedzieć jaka dokładnie jest aktualna ilość danego produktu na stanie ponieważ zależy Ci na konkretnym terminie realizacji zamówienia prosimy o kontakt mailowy: hobcontactme@gmail.com - postaramy się odpowiedzieć niezwłocznie, ale nie jesteśmy w gotowości 24/7 więc prosimy o wzięcie tego pod rozwagę.
5. Dlaczego prosimy o nr konta do zwrotu przy korzystaniu z tzw. "szybkich płatności"?
W takiej sytuacji otrzymujemy zbiorczy przelew od operatora płatności, nie mamy dostępu do poszczególnych nr kont, w tym Twojego, chcąc dokonać zwrotu musimy o nr poprosić Cię osobiście.
1. odsyłając przedmioty, których sprzedażą. zajmuje się HOB House of Objects należy zachować szczególną ostrożność, w innym wypadku dotrą one do nas w częściach pierwszych i wówczas jedyną drogą uzyskania środków za wartość przesyłki jest procedura reklamacyjna firmy kurierskiej z usług, której skorzystaliście
2. odsyłane produkty muszą być bardzo dokładnie zabezpieczone tj: - owinięte dokładnie materiałem ochronnym (folią bąbelkową, matami bąbelkowym, papierem - w zależności od typu produktu)-przede wszystkim należy upewnić się, że pojedyncze elementy nie przemieszczają się wewnątrz kartonu, do którego je wkładacie, nawet jeśli będą doskonale zabezpieczone, ale będą miały możliwość przemieszczania się, na pewno nie dotrą w całości
-opakowanie zbiorcze musi być zabezpieczone dodatkowo i zostać oznakowane "Uwaga szkło", "Nie rzucać" "Ostrożnie" - w innym wypadku firma kurierska może nie uznać reklamacji w przypadku szkód w transporcie.3. W przypadku kiedy paczka dociera do nas niekompletna, ze zniszczoną zawartością, produkt nie nadaje się do ponownej sprzedaży - dokonujemy dokumentacji fotograficznej oraz filmowej, a reklamacja lub zwrot zostają odrzucone.
4. Prosimy nie zamawiać produktów szklanych lub porcelanowych "na próbę" - są to zbyt delikatne rzeczy żeby narażać je na przypadkowy transport. Zdecydowanie lepiej obejrzeć 1 sztukę jeśli chcemy się przekonać czy produkt nam odpowiada niż zamawiać komplet 12 talerzy lub filiżanek, w przypadku odsyłania prawdopodobieństwo zniszczenia i nie odzyskania środków również się zmniejsza co jest korzystne dla obu stron.Wyszukaj ponownie to co szukasz