Realizacja zamówień

Realizacja zamówień w sklepie internetowym HOB House of Objects:

1. Każde zamówienie realizujemy niezwłocznie tj. bez zbędnej zwłoki. Staramy się jak najszybciej zrealizować każde zamówienie, w pierwszej kolejności wysyłamy zamówienia zawierające produkty, które znajdują się na stanie w naszym magazynie. 

2. Jak zdecydowana większość sklepów internetowych nie posiadamy wszystkich produktów wystawionych w sklepie internetowych na stanie tj. w sklepie stacjonarnym lub magazynie. Oznacza to, że na niektóre produkty trzeba zaczekać. Jest to opisane każdorazowo przy produkcie:

  • jeśli jest dostępny po lewej stronie widnieje napis: "Wysyłka 1-2 dni! lub "Dostępny/a/e!"
  • jeśli produkt nie jest dostępny od ręki i musimy go dla Was zamówić pojawia się komunikat: "Produkt na zamówienie. Poinformujemy Cię o terminie dostawy" lub "Wysyłka ... dni" lub "Skontaktuj się w kwestii dostępności produktu" itp. 

Jeśli chcesz się skonsultować, dowiedzieć jaka dokładnie jest aktualna ilość danego produktu na stanie ponieważ zależy Ci na konkretnym terminie realizacji zamówienia prosimy o kontakt mailowy: hobcontactme@gmail.com - postaramy się odpowiedzieć niezwłocznie, ale nie jesteśmy w gotowości 24/7 więc prosimy o wzięcie tego pod rozwagę. 

3. Ponieważ posiadamy sklep internetowy, stacjonarny oraz konto na Allegro czasami zdarzy się, że zamówiony przez Ciebie produkt sprzeda się w niemalże tym samym czasie w innym miejscu. Stanowi to utrudnienie dla obu stron, ale bardzo prosimy o wyrozumiałość w takich sytuacjach gdyż, nie jesteśmy w stanie w tym samym momencie aktualizować jednocześnie trzech kanałów sprzedaży. Jeśli dokonałeś już płatności za transakcję, a nie chcesz czekać na zamówienie od producenta niedostępnego produktu, lub takie zamówienie jest niemożliwe ze względu na brak produktu na pewno dokonamy zwrotu środków. Takie sytuacje się zdarzają. 

4. Zdarza się, że nie zdążymy wycofać ze strony produktu, który jest już nieodostępny u producenta. Prowadzimy dystrybucje wielu marek i mnogość produktów sprawia, że jeśli nie otrzymamy od danego producenta wiadomości o wycofaniu produktu ze sprzedaży zwyczajnie może nam to umknąć. Jeśli zdarzy się, że zamówisz taki produkt i otrzymasz od nas informację, że jest on już nieodstępny u producenta, a dokonałeś płatności- prosimy o przesłanie nr konta i na pewno niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności zwrócimy środki. 

5. Dlaczego prosimy o nr konta do zwrotu przy korzystaniu z tzw. "szybkich płatności"?

W takiej sytuacji otrzymujemy zbiorczy przelew od operatora płatności, nie mamy dostępu do poszczególnych nr kont, w tym Twojego, chcąc dokonać zwrotu musimy o nr poprosić Cię osobiście. 

ZWROTY/ WYMIANA PRODUKTU 

Jeśli Zamowiony produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub chcesz go wymienić i odsyłasz go w ramach zwrotu/ wymiany itp należy pamiętać o zachowaniu szczególnej ostrożności przy zabezpieczaniu i pakowaniu do wysyłki. Prosimy pamiętać, że podstawowym warunkiem uznania zwrotu poza dochowaniem terminu, dołączeniem dowodu płatności jest to aby produkt DOTARŁ DO NAS W CAŁOŚCI: 

1. odsyłając przedmioty, których sprzedażą. zajmuje się HOB House of Objects należy zachować szczególną ostrożność, w innym wypadku dotrą one do nas w częściach pierwszych i wówczas jedyną drogą uzyskania środków za wartość przesyłki jest procedura reklamacyjna firmy kurierskiej z usług, której skorzystaliście

2. odsyłane produkty muszą być bardzo dokładnie zabezpieczone tj: 
- owinięte dokładnie materiałem ochronnym (folią bąbelkową, matami bąbelkowym, papierem - w zależności od typu produktu)

-przede wszystkim należy upewnić się, że pojedyncze elementy nie przemieszczają się wewnątrz kartonu, do którego je wkładacie, nawet jeśli będą doskonale zabezpieczone, ale będą miały możliwość przemieszczania się, na pewno nie dotrą w całości

-opakowanie zbiorcze musi być zabezpieczone dodatkowo i zostać oznakowane "Uwaga szkło", "Nie rzucać" "Ostrożnie" - w innym wypadku firma kurierska może nie uznać reklamacji w przypadku szkód w transporcie. 

3. W przypadku kiedy paczka dociera do nas niekompletna, ze zniszczoną zawartością, produkt nie nadaje się do ponownej sprzedaży - dokonujemy dokumentacji fotograficznej oraz filmowej, a reklamacja lub zwrot zostają odrzucone. 

4. Prosimy nie zamawiać produktów szklanych lub porcelanowych "na próbę" - są to zbyt delikatne rzeczy żeby narażać je na przypadkowy transport. Zdecydowanie lepiej obejrzeć 1 sztukę jeśli chcemy się przekonać czy produkt nam odpowiada niż zamawiać komplet 12 talerzy lub filiżanek, w przypadku odsyłania prawdopodobieństwo zniszczenia i nie odzyskania środków również się zmniejsza co jest korzystne dla obu stron. 

Adres do zwrotów:

HOB Karolina Cieniak

ul. Aleksandrowska 127

91-205 Łódź

Przepraszamy za niedogodności

Wyszukaj ponownie to co szukasz

Rejestracja

Czy masz konto?
Log in instead lub Resetuj hasło